Stora tjejen

Igår tog vi adjö av förskolan Äppelängen.
Där har Klara gått sen 24/8 2009.
Jag blev lite känslosam, det var tråkigt att säga hejdå till de fröknar som har tagit hand om min lilla skatt.
Klara och jag bakade bullar till hennes avdelning och till hennes fröknar. 

Äppelängen har varit jättebra, men det var dags att byta till nått som ligger närmare. Så att hämtningar och lämningar går fort och så att Klara har sina kompisar nära. 

Så här glad var Klara när vi åkte till dagis i måndags.
 





I morse var det första inskolningsdagen på förskolan Timotejen och avdelningen Slänggungan.
Det var lite nervöst första minuterna och Klara ville inte att jag skulle avvika en tum. Men efter en stund satt vi på golvet och lekte affär med några andra barn.
Fröknarna verkar vara bra. En av dem var fd jobbkompis med en mamma till en av Klaras kompisar på Äppelängen, ibland är Stockhom väldigt litet...



Så här glad var Klara på väg hem. Det var kul att leka med nya kompisar!

(Tyvärr fick hon feber på eftemiddagen, så imorgon blir vi hemma och fortsätter inskolningen förhoppningsvis på fredag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0